Multi-klädgalje
2 posters
Sida 1 av 1
Multi-klädgalje
Har man jobbat med kostymer till teaterföreställningar inser man att olika kläder kräver olika typer av galjar, dels för utrymmet de får ta, dels för att de inte ska bli förstörda, kan tänka mig att samma sak gäller för butiker som säljer kläder.
Problemet är att man nästan alltid saknar den rätta galjen, när man behöver den, så min tanke var att man skulle skapa en multiklädgalje som har alla funktionerna och att det skulle kunna bli en standard.
Tycker även att det vore kul om den nya galjen var gjord i något självlysande material, en garderob är oftast en ganska mörk miljö. Kanske små LED lampor kunde monteras på som tändes av sig själva när det blev mörkt.
Problemet är att man nästan alltid saknar den rätta galjen, när man behöver den, så min tanke var att man skulle skapa en multiklädgalje som har alla funktionerna och att det skulle kunna bli en standard.
Tycker även att det vore kul om den nya galjen var gjord i något självlysande material, en garderob är oftast en ganska mörk miljö. Kanske små LED lampor kunde monteras på som tändes av sig själva när det blev mörkt.
Sv: Multi-klädgalje
Underbar tanke, är på att hitta en lösning, universalgaljen
Anette Sjöbacka- Idésprutan
- Antal inlägg : 11
Anette Sjöbacka skrev:Underbar tanke, är på att hitta en lösning, universalgaljen
låter spännande, vill gärna höra hur det går, har några tankar till om den också som jag inte skrivit ner här.
Hm, vi kan väl ta dina tankar på en träff framöver så får vi se om det är något vi kan lösa och sälja och skapa oss en framtid med eller så hittar vi bara på något smart och behåller det för oss själva för det är inte alltid så att världen är redo för allt smart som finns uppfunnet redan idag. Helt klart är att vi faktiskt löser ett problem för många om vi fixar det.
Anette Sjöbacka- Idésprutan
- Antal inlägg : 11
Anette Sjöbacka skrev:Hm, vi kan väl ta dina tankar på en träff framöver så får vi se om det är något vi kan lösa och sälja och skapa oss en framtid med eller så hittar vi bara på något smart och behåller det för oss själva för det är inte alltid så att världen är redo för allt smart som finns uppfunnet redan idag. Helt klart är att vi faktiskt löser ett problem för många om vi fixar det.
Det låter som en bra idé.
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet