Lite Julstress? - Inte idag heller, tack.
Sida 1 av 1
Lite Julstress? - Inte idag heller, tack.
I dessa tider pratas det mycket om julstress, man får ett intryck att det nästan är fult att säga att man inte är stressad. Jag känner mig inte stressad inför julen, är jag ensam på den här planeten med att känna så?
Men, visst kan jag förstå att en del känner så, men det beror väl på vilka krav man ställer, vill man ha den där perfekta "Disney-Julen", ja då blir det både dyrt och tar mycket tid att ordna.
Ja, jag köper också julklappar, men jag köper alla på en och samma dag, visst den dan blir ganska hektiskt men inte behöver hela december bli en stressig för det.
Så snälla alla därute, ta det lugnt, det här med julen är ju ingen tävling, det behöver i alla fall inte vara det, vem kommer att tacka dig om du blir sjuk av stress, inte de son säljer grejer i alla fall.
Men, visst kan jag förstå att en del känner så, men det beror väl på vilka krav man ställer, vill man ha den där perfekta "Disney-Julen", ja då blir det både dyrt och tar mycket tid att ordna.
Ja, jag köper också julklappar, men jag köper alla på en och samma dag, visst den dan blir ganska hektiskt men inte behöver hela december bli en stressig för det.
Så snälla alla därute, ta det lugnt, det här med julen är ju ingen tävling, det behöver i alla fall inte vara det, vem kommer att tacka dig om du blir sjuk av stress, inte de son säljer grejer i alla fall.
Liknande ämnen
» Hammare som gör att man inte slår sig på tummen.
» Varför tål vi vissa männsikor och inte andra....
» Varför tål vi vissa männsikor och inte andra....
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet