Galna idéers skrubb
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tjäna extra pengar med galna namnförslag

Gå ner

Tjäna extra pengar med galna namnförslag Empty Tjäna extra pengar med galna namnförslag

Inlägg av Mikael ons nov 17, 2010 3:47 pm

Jag har anmält mig som idéspruta på en amerikansk sajt som heter Picky Domains, se länk nedan. Där kan vem som helst anmäla sig som conributor, vilket innebär att fritt föreslå företagsnamn till nyblivna företagare. Dessa har anmält sig till sidan för att få hjälp med ett käckt namn till sin verksamhet och har där beskrivit kriterier och önskemål.

Din belöning kan bli 25 dollar för ett enskilt namn om företaget väljer ett av mina/dina förslag. Det är ett hur som helst ett roligt tidsfördriv om man som jag tycker ordlekar är roligt. Om det blir klirr i kassan, är en annan femma Laughing

Mer om villkoren på hemsidan eller genom detta forum. Det borde väl finnas något liknande på den svenska marknaden också, inte sant? (Jag har föreslagit detta för webbhotellet Loopia, som tackade för förslaget, men det kanske finns andra mottagare som kan förvalta och förädla konceptet på den svenska marknaden?). Länken till den amerikanska sidan: http://www.pickydomains.com/
Mikael
Mikael
Uppfinnaren
Uppfinnaren

Antal inlägg : 244
Join date : 10-11-17
Ort : Björkarnas blad

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet