Är off line det nya svart?
2 posters
Sida 1 av 1
Är off line det nya svart?
Läste i dagens morogontidning att ett vanligt virusprogram bara tar hand om ca 30% av alla datavirus och otäck kod som finns därute.
Jag tror att det kommer att få konsekvenser på längre sikt med fler och fler datorer som är "OFF line", dvs inte uppkopplade. Detta kommer säker att starta på företag som spara väldigt viktig data.
Jag tror även att visa nätvärksspel kommer att förvandlas till "singel player"-spel, eftersom WOW och andra liknande spel är i prinicip ospelbara efter ett tag, pga människans i viss mån destruktiva natur.
Jag tror att det kommer att få konsekvenser på längre sikt med fler och fler datorer som är "OFF line", dvs inte uppkopplade. Detta kommer säker att starta på företag som spara väldigt viktig data.
Jag tror även att visa nätvärksspel kommer att förvandlas till "singel player"-spel, eftersom WOW och andra liknande spel är i prinicip ospelbara efter ett tag, pga människans i viss mån destruktiva natur.
Sv: Är off line det nya svart?
Jag ser tydliga paralleller till mitt bankkonto, som tycks minska mellan mina uttag. Det aktuella saldot efter uttaget borde vara det föregående saldot plus det senaste uttaget..., men det tycks som om det finns något som minskar, såsom Cesium, med en inbyggd halveringstid då och då...och som man inte kan kontrollera. Och då tänker jag inte på skimningsutrustning som monteras i till exempel MVG-Gallerian. Jag tänker att det här är en rörelse av en helt annan dignitet. Tänk inflation i kubik. Är det bara jag som har det problemet?
Mikael- Uppfinnaren
- Antal inlägg : 244
Sv: Är off line det nya svart?
Mikael Jonsson skrev:Jag ser tydliga paralleller till mitt bankkonto, som tycks minska mellan mina uttag. Det aktuella saldot efter uttaget borde vara det föregående saldot plus det senaste uttaget..., men det tycks som om det finns något som minskar, såsom Cesium, med en inbyggd halveringstid då och då...och som man inte kan kontrollera. Och då tänker jag inte på skimningsutrustning som monteras i till exempel MVG-Gallerian. Jag tänker att det här är en rörelse av en helt annan dignitet. Tänk inflation i kubik. Är det bara jag som har det problemet?
de senaste månaderna har jag haft samma problem, att handla med Visa är allt för lätt, snart går jag väl tillbaka till cash.
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet